Musikteaterlinjen har gjort allt som stått i deras makt för att kunna ge er denna musikal. Vi spelar den ute, eftersom vi hoppades in i det längsta att vi skulle kunna ta in extern publik! Nu får vi tyvärr inte det, men vi LIVE-STREAMAR den istället och hoppas att det ska kännas som att ni är här hos oss!

Vi har skapat två lag för att vara så säkra vi kan om någon skulle bli sjuk under repetitionstiden. Vi har sjungit med visir och använder dem ännu i vissa moment och jobbar med så stora avstånd vi kan.

Varmt välkomna att ta del av vår härliga Elvis-musikal!

På grund av rådande pandemi så kommer föreställningarna endast live-sändas.

Du beställer biljetter på: biljetter@geijerskolan.se

Skriv namn och antal i mailet, sedan betalar du till skolans swish: 1235383542, märk betalningen med All shook up och namnet ni angav i bokningsmailet.

Live-streamen kommer vara lördag 8/5 kl 16.00 och söndag 9/5 kl 14.00. Det är en LIVE-STREAM och kommer endast sändas denna tid!
Länken till livestreamen får ni i god tid innan föreställningen via din mail.

Betala senast 5/5 för att få tillgång till er länk!
Priser: 150:- för vuxen, 120:- för student

Vid frågor kontakta 072-1613633