Geijerskolan Gemenskap

Musikkurser

På Geijerskolans musikkurser finns det många genrer att välja på, det finns t ex rockmusik, jazz, klassiskt, musikteater, eller varför inte inrikta dig på ett instrument. Vi har både individuella lektioner och ensemble, beroende på vilken kurs du väljer.

Musikkurser

Geijerskolan har ett brett utbud av olika musikkurser. Allt ifrån klassiskt piano, Jazz och musikteater till Nordiska Rockmusiklinjen. Du kan även gå yrkesutbildningen Kyrkomusiker hos oss. Flera av våra engagerade lärare jobbar aktivt i musikbranschen, t ex kursledaren Stefan Deland som är basist i bl a Sven-Ingvars, Suzanne Carling som frilansar som regissör, Antti Ojala som är trummis i SE-quartet och många, många fler. Varmt välkommen att titta igenom vårt utbud!

Våra utbildningar: