Kamrathelgen är en årlig tradition på Geijerskolan, i år infaller den 17-18 november. Tanken med evenemanget är att låta kursdeltagare från olika år mötas under trivsamma former och dela upplevelser.

Alla tidigare och nuvarande kursdeltagare på Geijerskolan är välkomna att anmäla sig till måltiderna och att delta i helgens program. Efter supén på lördagen delas kamratmärket ut till alla kursdeltagare och andra verksamma på Geijerskolan i sal 5. Märket är i form av en stiliserad G-klav och är ett tecken på att man studerat eller arbetat på Geijerskolan.

Varmt välkomna!

Programmet
Fredag 17/11
16.30 Middag. OBS! Förbokas separat senast 3/11 och betalas på plats.
(Bokas via mail till: koket@geijerskolan.se)
19.00  Höstkonsert med kursdeltagare vid skolans musiklinjer i sal 5

Lördag 18/11
09.00  Frukost
10.00-11.00 Smakprov från årets Musikalshow
11.00-12.00 Öppet rep av Karl-Bertil Jonssons julafton med musikteatertvåorna
12.30  Lunch
13.00-15.00  Filmvisning i sal 34
15.00-15.30  Eftermiddagsfika
16.00  Kammarkören repeterar i kyrkan
18.00  Musikgudstjänst i Ransäters kyrka
19.30  Festsupé
20.45  Märkesutdelning i sal 5

Som tidigare kursdeltagare anmäler du dig till helgen och bokar måltider senast fredag 3 november via Swish. Som studerande på skolan anmäler du dig på skolan i entrén.

Swisha följande summa och skriv meddelandet som anges nedan.

Måltider  Pris  Meddelande Swish
Supé lördag  195 kr     1
Lunch och supé lördag  295 kr     2
Frukost, lunch och supé lördag  360 kr     3
Skriv i meddelanderaden om du önskar vegetarisk/vegansk kost eller har något annat kostönskemål. Vid ytterligare kostfrågor, skicka ett mejl med aktuell information till koket@geijerskolan.se senast 3 november.

Planerar du att komma till skolan anmäl dig i förväg även om du inte bokar måltider. Anmäl dig till kamrathelg@geijerskolan.se.

Du kan bo på skolan under helgen hos en kompis, men enbart efter anmälan till kamrathelg@geijerskolan.se där du anger vem du bor hos. Endast en gäst per rum är tillåtet. Skolan har ingen möjlighet att tillhandahålla madrass eller sängkläder etc. Det måste du själv ta med.

Vi har i år ingen möjlighet att erbjuda annat boende på skolan.
Förslag på boenden i närheten:
Prästmyrens vandrarhem: https://www.prastmyren.se/
Ransäters hembygdsgård: https://www.ransater.com/

Anmäl dig direkt på skolan om du studerar på Geijerskolan detta läsår!

För dig som bor på internatet och studerar på Geijerskolan innevarande läsår, ingår Kamrathelgens alla måltider i din inackorderingsavgift.
För dig som inte bor på skolan men studerar på Geijerskolan innevarande läsår, ingår lördagens festsupé i din serviceavgift.