Geijerskolans musikteaterlinje sätter nu upp skolans årliga musikalshow. Nu när restriktionerna lyfts och kulturen kan börja blomstra igen bjuder vi glatt in publik utanför skolan.

Vi på musikteaterlinjen åk 1 har nu arbetat ihop en musikalshow med nummer från våra mest älskade musikaler. Vi kommer bjuda på hjärtekrossande duetter och showiga ensemblenummer från musikaler som Sound of Music, Legally blond, Sound of Music, RENT, Annie & Hair. Det är vår kursföreståndare Suzanne Carling som är regissör och numren har koreograferas delvis av lärare men också av elever som går andra och första året på musikteaterlinjen.

Föreställningen ges vid 2 tillfällen på Geijerskolan i Ransäter:

Lördag 19/11 kl 19.00

Söndag 20/11 kl 15.00

Biljetter kostar 80kr/person och 40:-/barn, förbokas via mail till geijerm2t@gmail.com som betalas på plats med swish.

Vi hoppas att ni vill komma och dela vår sång- och dansglädje med denna sprakande Musikalshow!