Geijerskolans musikteaterlinje sätter nu upp skolans årliga musikalshow. Nu när restriktionerna lyfts och kulturen kan börja blomstra igen bjuder vi glatt in publik utanför skolan.

Vi på musikteaterlinjen åk 1 har nu arbetat ihop en musikalshow med nummer från våra mest älskade musikaler. Vi kommer bjuda på hjärtekrossande duetter, showiga ensemblenummer och en skrattretande trio från musikaler som Chess, West Side Story, Sound of Music & Hair. Det är vår kursföreståndare Suzanne Carling som är regissör och numren har koreograferas delvis av lärare men också av elever som går andra och första året på musikteaterlinjen.

Föreställningen ges vid 3 tillfällen på Geijerskolan i Ransäter:

Fredag 19/11 kl 19.00

Lördag 20/11 kl 19.00

Söndag 21/11 kl 15.00

Biljetter kostar 80kr/person och förbokas via mail till geijermusikteater@gmail.com eller sms till 0725139932 samt betalas på plats med swish.

Vi hoppas att ni vill komma och dela vår sång- och dansglädje efter denna kulturtorka!

Musikalshowaffisch